Min trädgård

Min trädgård

tisdag 1 april 2014

Kan väl inte ha växter på fötterna!!?

På väg hem från jobbet idag skulle jag köpa skor. "Råkade" då passera en blomsteraffär.....och vad hittade jag där? Jo något så vackert som dessa, som jag ska sätta vid dammkanten. Tänker mig att de ska sprida sig över kanten och dölja den lite snyggt. Men som skor fungerar de nog inget vidare...

Och äntligen, äntligen har jag också hittat vitsippor och blåsippor (ja, i Västernorrland får vi plocka dem) - de är ju vackrast där de står, men kunde inte motstå en liten bukett på köksbordet :)


Och sen har vi då dagens aprilskämt....som hör o häpna några faktiskt gick på :D

Förlåt ni som blev inspirerade och hoppfulla om att ni skulle kunna gräva ner en banan i trädgården och se bananer växa om några år.... ;)


Har ni gått på några andra aprilskämt idag?

Ha de bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar